2013年4月18日 星期四

SAS

2013年4月16日 星期二

USMC 4月28日元朗 Training Camp (低火力)‏

USMC 4月28日元朗 Training Camp (低火力)
戰區分別為 百花林,軍營,戰壕,警車陣,鐵版陣...........
1)日期:1月20日
2)時間: (0900-1800)
3)地點: Training Camp ,0900 旺角 旺角 金雞上車
4)收費: 有裝備座旅遊巴$200 ,租裝備加$100 ,自己入減$40
5)火力: 所有玩具槍原裝至2面罐,不可穿罐底(即BB彈完全穿透罐底而進入罐底,會試罐,如一槍穿底中,請再自費租槍
        通過測試的槍將穿上有色索帶.
6) 年齡範圍 16歲以上
7)名額40人,請最遲於星期日(21/4) 或之前回覆

8) 為顧及初哥,新手將與有經驗者混編一起,助新手快速吸收經驗。

9) 此次活動以個人參與,需注意個人安全及小心財物,如有任何意外及財物損失 責任自負. WARGAME 屬高風險活動, 如有需要自購保險.
10)有意請pm我留言及電話,需過(全數)作實

2013年4月14日 星期日

大棠訓練報告

(TT314,與NC合照的T君,J按)
 
上午與W開始了不死的旅程。

車場:於車場一教授既重點唔係走位,射擊,搵掩護。而係由細到大人類最需要既野之一:溝通。

在車場,我一直同佢地講同你既拍擋,另一小組多點溝通。令佢地知道如何從溝通獲得火力支援,掩護。

(但係打呢一段字時發覺冇教到佢地發現敵人同其他小組通報,容後再教)

山場:於車場教既係音量控制,基本潛行,基本山林戰法,例如 :打帶跑模式等。
(另外,係山場尾聲時我參與了,果時得翻NC及KO,首先我發現了快速潛行既威力,係右邊小徑向NC開火,然後快速狂奔到底,上山,當我上山到時,見到NC應該對住我開火點射擊。但此時我已於佢7,8點鐘方向,開火擊敗。我亦將會研究呢一個戰術。)

食飯

平原:於平原既玩法係新人中槍後回到起點,相隔10秒復活。

這次於平原戰,發現急速進步,走位成形。初頭兩場要指揮走位,到最後一場我回歸到老手小組,便開始分工叫CB及NC作遠距離狙擊,廷,ER,ER弟及CBFD配合狙擊小組,打橫組成一條火力場,KO及我於左邊潛行。當潛到後方未到底,轉錯灣,殺了一個後快速移動到起點,被殺了。之後透過無線電指揮ER兄弟於左邊潛行呀廷指揮,但我不知既係右邊有條山路可以潛過去,呀廷潛左過去。贏了。於不平等條件下勝利了可以是一種實力既証明,但不能自滿,驕傲。自滿同驕傲就導致了慘敗。可以有人抱持打靶既心態而輕敵。

L型戰壕:平均分配後便開始,開始是全攻小組對防守小組。

着先,Lanc同我拍擋,KO,ER兄弟,加3個同學。以上是本人兩個火力小組。

我安排ER兄弟和我組成潛行小組。組長是本人。Ko為第2小組組長帶三個新人。我指揮Ko安排防守及火力支援於中後場。一開波於左邊快速潛行 。遇到近距離CB佢話支槍(0.7J)掃中我,我feel唔到,但佢咁堅持,我維有死啦,我信佢。

之後我都處於尋思之中,都冇留意戰果。

跟著ER弟中彈掛彩出場。

對調後,小了一個小組我指揮Ko小組全力跑到右邊角落防守,新人小組到中間防守,我同Lanc打後場遊擊。之後叫新人及Ko小組於右邊潛行,之後斷左片。

再收到班長命令重新分配。

將Ko小組加Lanc及Er弟同Nc(好似係咁樣再調,忘了)加廷交換。之後再叫Nc小組和廷小組組成後場防線我再帶三人潛左邊,殺一人後死。

之後分配呀廷小組於左邊L位防守及一組於中間防守,其餘由右邊進攻,當於右邊死左3個之後發現雞子同佢個Fd所在,殺之。我方得5人小組。我便由L位貼近左方搜索,當見到佢既時候對射,可能射中佢,我只覺得100%中左我,我死。(次序可能唔同,分組或者都錯左,記憶所及,請原諒我)
 
以上 Sgt.Tommy報
 

養兵千日

(TT314團體照,J按)
 
今次我嘗試唔用報告每場戰況既形成去寫報告,睇下寫成點。

20130413大棠戰鬥日主要目的係訓練新兵,同時訓練原隊員既指揮及領導能力。
根據Join(J按,是JOHN)俾我地既分隊,Wai and Tommy 負責帶領新隊員們,以我身於敵對既作戰單位,新隊員們既能力算進步得快。我見佢地互相配合得幾好,敵對時,有好幾次都聽到佢地講定邊個上前邊個做cover,Wai and Tommy 講既野佢地應該都完全收到,仲有佢地每一個,係每一個人都有勇於上前既心,我感覺到佢地成形既時候我前面會多好多攻擊單位去作戰。

至於潛行方面有待改善。

1.收腳步,踏地時候盡力輕放,若用平時行路既力度就會踩斷樹枝容易被發現。

2.阻礙物,潛行既阻礙物多數都係一d草同樹枝,我地應該輕力將佢移開,因為我地冇能力去切斷,所以只能移開樹枝&草。點解要輕力?因為你大力移開,樹枝&草就會大力彈番轉頭會有聲就有機會引起敵方注意,你輕力既話首先會減小左對軍聲音上既偵察。
2.1. 為左方便潛行時保護自己,請緊記要買手套同著軍服,因為你要用手去移開草木,避面手部受傷,軍服迷彩色方便隱藏。

至於平地場尋找掩護埋都需要改善。

1.安全掩護物,早上既車場,我睇到「大文」上前左一架紅車做Cover,但因為架紅車係直放,而「大文」就跑到車頭,左右手邊既掩護係極少甚至係零,所以我就好容易從斜角打左「大文」落黎。
1.1. 車場有好幾塊鐵板中間係有個窗口位,可以利用窗口位做偵察,但同時要小心呢個窗口位,分分鐘因為個窗口位而令自己死亡。

下午原隊員帶新隊員環節

我都曾經表達過小隊死鬥既作用唔大,而同時新隊員們都同我反映過小隊死鬥非常之悶,我自己都覺得從中教唔到佢地d乜野。
午飯時同Wai and Tommy研究一舊隊員帶一新隊員然後分隊做對戰,效果我自己覺得非常之好,一黎每個部份都有舊隊員去帶領,而且同新隊員溝通多左,所以我覺得小隊死鬥可以廢除,用小隊對戰去親自帶每個新隊員會好好多。

下午場新隊員入面我揀左「文仔」,因為從上半場觀察當中佢係經常上前既新隊員,所以我選擇左佢。我既指示文仔都做到,而且文仔都跟得上我既速度。所以之後既戰鬥or訓練,我都會開始多數帶文仔。當然我都會繼續觀察邊d新隊員係適合打前鋒而選擇去集中地教佢地,始終本人都係屬於攻擊型所以我揀隊員多數都會偏向勇於上前,有速度既人。

而小隊對戰當中我帶過「文仔、大文」,其實仲有好幾個不過我唔記得個名(((我會盡快記得你地個名...

大文今次用既係我支AK,如果KEEP住用AK的話我覺得你做陽攻既工作或者掩護射擊會比較好。

文仔身型適合潛行 & 前鋒,基本上同我 & Tommy 同一類型,所以文仔會被我主力訓練既新前鋒。

TO 各位新隊員 : 今次0413既訓練當中你地每一個都做得好好,我睇到你地既進步我非常之開心。打左幾次之後,你地要開始嘗試問下自己想打乜野位置,前,中,後,當你地確定好左之後就搵番相關既舊隊員去教你地。

TO 文仔 : 下午小隊對戰當中同你合作好開心,多謝你相信我既能力肯聽我講,以後合作我會再教你更多唔同既攻擊模式以及作戰方法,咁就希望你每次既活動當中能夠出席,因為打得多經驗多經驗多就會進步。

以下例子只供參考
潛行、側擊、攻擊、攻擊埋伏,可以搵 KO&Tommy&Wai
陽攻、掩護射擊、引火,可以搵 Wai & So & MG & John & Eric
防守、固定位置、防守埋伏,可以搵 John &CB & Ting & Su & NC

0413養兵千日報告完畢。From 中士 KO

P.S. SO & MG & 星 請你們盡快歸來,隊伍需要你們。

2013年3月13日 星期三

我眼中的死鬥

(被指或自稱「戰略性棄置」的T小隊及其隊友,J按XD)

小隊死鬥在SBSH訓練體系中有著十分重要的地位。重要的地方不是在於原創與否,而是在於在不同的訓練對象身上都能夠做到不同類型的訓練。

首先從最基本的層面解構小隊死鬥,它不像一般射擊或戰術訓練那種藉著不停訓練同一組動作以達致作戰時能夠應用的練方法,而是利用一種草木皆兵的叢林實戰去整體提升作戰能力。這種說法相信大部份隊員都應該明白亦是我們希望新手們能夠做到的。

不過在我個人而言,小隊死鬥能夠做到的不止是令新手們在「硬件」﹣各種叢林作戰技巧的提升,更重要的是令我們隊中的所謂「老手」在「軟件」﹣心理上的提升

一直以來SBSH最核心的價值從來不是「好打」而是一種心態,一種認真面對的心態。(詳情請細看士官必讀內之文章

在一日WARGAME活動之中我們會面對很多不同種類的對手與情況,有些時候我們會遇上同路人,但有些時候會遇上一些較為「難搞」的對手。他們往往會做出一些你無法估計的事,例如不死、在戰區以外伏擊你或在對戰時對你作出挑釁行為等。

一般玩家在面對以上情況時都會顯得十分負面,有的會覺得不是味兒、有的即時反面叫停遊戲、有的更會大打出手。但在我個人的立場來看,SBSHians正正需要訓練自己在面對任何情況下都可以應對自如的能力。

要應對我們就需要不停的面對,小隊死鬥正是一個很好的訓練場。

我們會在小隊死鬥內不停地面對著不知從何以來的敵人來訓練自己無時無刻都要戒備四周;我們會在小隊死鬥內學懂如何教導隊中新手令他變為「幫手」;我們會在小隊死鬥內面對很多次疑似「不死」事件來發現原來所有人都會因被圍攻而死;我們亦會在小隊死鬥內發現在WARGAME這一場遊戲中每人都會死,問題在於你在重生的時候有沒有吸取上次死亡所帶來的教訓。

所以在我個人觀點上我會覺得小隊死鬥規則其實越少越好,但要改善一些有機會導致「屈機」的情況,就如J所提及的「亂入」處理。

其次我認為可以考慮在「奪旗」任務之外試再加入分支項目,例如在特定時間內守住某特定據點或尋找物件,在任務達成後可有加分來鼓勵參加者移動及接觸,增加趣味。

在此回應J之要求對當日亂入作簡短報告:
當時我與J經觀察發現膠著狀態出現時間太長,所以決定亂入一下以打破僵局。一開始從左手邊出發與棄隊友不顧的T合流。我與T憑藉槍聲接近敵人,T在搜尋XO隊確實位置期間中槍我立刻尋找他們確實位置,在XO隊繼續開火期間我還火最後XO隊出局。XO隊出局後身後再傳槍聲,我潛伏到一個理想位置繼續偷襲,再與兩隊人馬(CB與NC隊)。混戰期間由於我被多方圍攻所以我專攻敵方一人(應該是CB朋友)最後成功擊退敵人。正當準備處理NC隊時SO隊突入將NC隊消滅。我見戰局已重新擺位所以徹回到起始點。

To ERIC

2013年3月7日 星期四

小隊死鬥 VER2.0

(攝於Op223,新加入的Charlie Team隊員)

經過Op223海灣戰區後,對小隊死鬥的訓練方法有新的想法。

在分組上,新人與舊人的比例應該減少。即1個舊人帶1個新人為最佳的比例,若不可能,則最多只2個舊人帶1個新人,以2個舊人帶2個新人就會較為難照顧。

保留一隊亂入的做法可取,這樣會令開始保持「穩定狀態」的戰場立時有番「生氣」,尤以這次W以一人之力亂入清場成為經典例子。(期望他能多加分享。)

本來用作令死鬥更緊湊的2分鐘RESPAW做法,但其效果是減少了隊員之間的溝通,故下次應回復3分鐘的間格。

為了減少「結盟」所帶來的負面影響,把「勝利」的條件有以下修訂為︰第一,每隊得分=(殺敵數X1.5)-被殺數,得分最高者為勝之條件。

第二,奪取「軍旗」︰以抽籤形式分配首次進入戰區的先後次序,然後首隊進入者將會攜帶「軍旗」,當其中一個隊員中槍後要返回死人區時,需把「軍旗」原地放置。當死鬥終結時仍然持有「軍旗」者為勝之另一條件。

若得分最高者到最後沒有持有「軍旗」,則需要以「決勝戰」作分勝負。「決勝戰」以搶點的玩法,在場會先放置5個搶點,最先一隊搶在限時內(10分鐘)最多點數後回到死人區者勝。若搶點後被對方擊殺,需把搶到的點數原地放置。

為增加遊戲的刺激度,主辦者保留增加或修改任何規則,而且參加小隊死鬥者需事前交$1元作為繳付最後勝利者的汽水費。

2013年2月24日 星期日

20130223 巴西戰區

(圖為小隊死鬥合照,J按)

身體不適引致早餐團遲到左小小,深感抱歉!

近一兩個月同MG合作無數,發明左「買巴西」一詞,其實「買巴西」即係奶野or衰左咁解。「重注買巴西」就就即係奶得衰得好嚴重。

今次巴西戰區見到John分左 紅、白、黃組,即刻諗起我朋友Ian佢地Team人既分隊方法!

第一場就激戰了,7打16。My Team: KoCheuk , MG哥哥 , 星 , NC , ERIC , TAN , XO

1戰街景(非死人區屋起點): 冇左印象...但係記得自己好早期就死

2戰街景(死人區屋起點): 就從屋中間位衝到導師看台前面戈間屋,守住左陣,打左SO哥同一兩位同學仔,差唔多時間我就打算轉向左邊,星一直守住,而我又見到敵人位置,我就叫星COVER我再上去殺人,敵軍有兩個人,然後我退後左害死左星。然後拖多陣,等MG都清咁D人出黎我同MG再合流,然後一齊研究左邊攻上,然後跟某人討論太耐,John一次過汁哂三個出黎,呢一下真係「俾某人重注買巴西」。

3戰街景(非死人區屋起點): 中間衝出一樣到中間屋仔作戰,一樣守住,到達十幾秒後,同Tommy(此時tommy身於導師看台正下的屋) 斜線對戰,不分勝負,然後我就冇理會左手邊,主睇右邊,從屋窗口位打左兩個落黎,上前攻上,但同John搏火時死了!

4戰車呔(樹林起點):我&MG&ERIC走入左邊大量草林位置,同右手邊既戰神雞爺長期搏火,而左邊兩位同學仔上左黎,但我只打死Anson,而另一個冇殺,而佢又冇出黎所以冇理到佢,然後搏左一陣火之後就上前cover,進攻之制我忘記左左邊仲有人未殺所以我死了。
(呢場就係德A&星 衝與唔衝事件)
而呢場德A同我地講,KoCheuk同 MG夾得太多已經好好,係時候要開始同其他人夾多D。
5戰就先揀左同呀星夾,因為車呔陣樹林方位太崎嶇,不適合ERIC既G36_,星既P90會靈活得多

5戰車呔(死人區起點):先衝到中間偏後一格車呔作戰,而星&ERIC在我後方主力COVER,成功擊殺兩名敵人後就叫星上前黎一齊進攻,ME&星與敵人搏火之時,星感覺快要死的時候我們擊殺了敵軍,然後再到邊線再攻擊上前,遠距離擊殺SO哥???然後再上前,但END GAME。但沒END GAME應該都會,敵軍大後方就只有JOHN!

飯...星哥說的...蕃茄肉片OR肉片蕃茄@@...|||||

小隊死鬥: KoCheuk, MG, So哥, Anson同學 第4組合,同以前既小隊死鬥一樣咁好玩,Anson同學(如何選擇一個好的Cover)可以改善一下,今次死鬥同我Anson既溝通比較少,我開路先鋒一直走最前而So哥同Anson企後所以溝通機會比較少。

唔知場區問題定係人問題,有人落左斜坡出左場區,不過之前德A同我講過已經睇化左,不過有發現咁點都要同上頭報告下。

另外打Game真係有必要無理叫囂引來對方不滿??定係想人地唔想再組你一齊玩??
請緊記,人品等於Game品,無人品就等於冇Game品,玩左咁耐都冇實質進步,應否檢討一下自己?

戰友就只有英雄聯盟(明的會明)

願與繼續與我親愛的攻擊組合作

2013年2月23日 星期六