2009年3月15日 星期日

314事件part1

係今次O既戰事中...基本上我軍係係絕對強勢之下作戰...我地都成功達到訓練隊形O既目標...大家對隊形中既位置同攻擊方式都開始熟悉...希望大家KEEP GOING~!!! 又係度談笑用兵!!!







成班賊咁~~(哈哈)

廷係度搜敵~!!!

唔知係邊個黎呢~~
依個又係.....
設計對白:你打B~!!!
設計對白:收到~!!
設計對白:上啊~!!
設計對白:咁都死....無癮
設計對白:兩個打我一個都比我拉到個....哈


設計對白:前面
設計對白:我打C你打B~!!!


設計對白:我地黎到喇~~講~!!!
設計對白:(雞子)比兩條路你地選擇...死係長槍手上定係手槍
設計對白:講咁多野做咩~你死左喇~~OUT~!!!

沒有留言: