2009年1月31日 星期六

戰後的感想

睇完john既post之後,突然都有d野想講
這次活動過後,發現自己的身體真係大不如前-.-
幸好今次活動係冬天,如果今次係夏天我諗我真係要休息幾場~_~
還記得搶旗的那兩場嗎?還有最後平原戰
依兩場我覺得係特別好玩

先講下搶旗果兩場吧:
雖然我地第一場迅速拿下勝利,可惜第二場卻全滅
第一場我可以不顧一切的去搶旗,是因為隊友已經為我鋪好了路
要是沒有隊友們的火力cover我諗我未去到旗前面已經變[蜜蜂(鬥)]
第二場其實好唔甘心
[要是有兩三個人cover我,我就可以搶到旗了]完場時我說
果場隊友一個接一個陣亡,最後只係靜返我一個
當時拿著john把G18c 既我只好駁一駁吧
結果當然係死左-.-之後記得德a講左句[佢地啱啱都係向你果個位死完]
其實與位置無關,wargame 其實好難一個打十幾個
就算係搶旗,無隊友既支援其實真係好難先可以嬴
係當時既情況1個人都可以嬴到既話,我諗只有蛇叔--(snake)先做得到-.-
[就算最後一個人嬴左,但係隊友都死晒,係現實到底值得嗎?]

最後平原戰:
我記得john有幾場休息左,有一兩場, 開始就陣亡
我地既指揮突然中斷左
平原戰唔同密林戰,一個可以光明正大進攻,一個就要偷偷潛行
不過大聲呼叫,無論係兩者都好,都係即時比人殺死果個-.-
果陣發現原來做uav係要有利既位置,而同伴既支援緊加不可缺少

最後,今次我發現我地既定位已經愈黎愈明確
火力cover既john
補給用步兵既tommy
不存在的後方支援既雞子(不存在既意思係敵人發現唔到咁解)
永遠站在最前線既我同德a


而其他wargame學會既同學當日表現都好好
舊會員比去年更加進步
新會員則勇氣可加

希望大家來年繼續努力,多謝

沒有留言: