2009年1月24日 星期六

1月24日一部分相片(JOHN你都快D放上黎)

1月24日活動特快專輯~!!
依一日...我覺得好安慰!我覺得大家都比起上一年進步左....無論係認真程度定係技術我都覺得大家係有進步O既...但係就係差D勇氣~!!不過大家都可以做到認真殺敵認真送死~!希望大家可以KEEP GOING~!!我真係走都走得安樂喇~!!
殺氣好強
阿廷係度等待可憐O既目標
Tommy係叢林中O既刺客
依兩個係森林中O既大象(嘿嘿.......攻擊力強但行動顯眼,WHY NOT!!!)
大象們發現目標
極難見到O既雞子....森林中要搵到(雞子)真係難呢.....咁細粒



大象有行動~!!

一個我覺得好勇敢O既新人,雖然死得好快但係好值得鼓勵~!!!死有何懼~!!!新人們記住依句,中左槍人就會長大~!!
死左~!!
走喇我地

打完之後JOHN好似老左....
最後WE ARE SBSH~!!!!!!!











沒有留言: