2009年2月1日 星期日

個個都打野我無理由唔打o既~!!

雖然聽日我就會返黎香港...但係今日一上依個網就比我見到john同so兩位都打左咁多字...我心諗我無理由唔打返幾隻字出黎比大家睇睇o既!但係我打野又無john佢咁有文學修養...又唔想同so一樣講感想(大家睇左佢o既都唔想又睇我講d差唔多o既野嫁!)...咁我就想同大家分享下我自己打wargame o既一d個人經驗...


我仲記得我自己係中三開始接觸wargame依一樣野...一開始玩果陣我就同大家一樣...咩野都唔知...新仔落場...緊係淆底淆到飛起喇!果時分分鐘仲淆過你地...行又唔敢行太前...驚比人射...因為果時未慣比人打中o既感覺,因為果時出去打game一打就底中以上,自己就得原裝...果陣就好似你地咁成日覺得唔公平...有時自己人死晒仲慘...比人圍住黎打...到自己玩多左幾場...又唔夠經驗...人地話咩野裝備有用就買都無諗下係唔係真係自己需要...結果又要拎住一大堆無用o既野落場打game...結果緊係比人打到飛起喇~!真係用左幾多無謂錢...當時wargame係香港仲未好似依家咁咁廣泛咁容易就接觸到...一玩親槍你無2千蚊你都落唔到場玩...唔似得依家一把大陸野電又有充機又有咁好!比錢場果時都未係太多人去玩...個個都係去打街場(一黎唔駛錢...二黎無王管任玩無人理,唔似依家咁)...


當時我打wargame果陣有一個成日都撞到o既game友叫左大蛇叔,佢次次出黎玩都總有三四個朋友一齊玩...我果時都唔係太明白點解啊大蛇叔成日都係幾個黎...仲要次次都比佢打到無得還手,打之前又分好晒兩隊差唔多人...我地又係咁多人佢地又係咁多人...點解就係成日都死得咁慘!到左依家就緊係明喇...人地大蛇叔同佢果幾個朋友打左咁耐...大家都有晒默契...知道大家想點...有計劃...有組織...咁我地緊係死喇...依樣就係我依家打wargame果陣第一樣注意o既野...就係團隊合作...我個人認為每一場wargame都係要有組織有合作先至可以得到勝利...邊個死左邊個未死...邊個殺得多d人邊個無殺過人...一d都唔重要...重點係我地整體發揮得好唔好...

我個人認為團隊合作精神最重要係要有依幾點:

  1. 有分工

  2. 服從

  3. 有溝通

  4. 有效率
就用我地依隊人打果陣黎做例子...我地當然唔係最好,但係我都想同大家分享下...首先wargame未開始之前john會分析我地應該點樣去打邊d人去咩位邊d人負責攻擊之類o既野依d就係分工(john負責指揮,我同so負責突擊,tommy負責偷襲同埋支援,雞子負責後方防守),但係係分工o既同時,我地負責執行o既就一定要服從...咩野叫服從呢...就je係話大家要照計劃進行,唔可以打打下完全唔理成個plan,你要知道你死左或者唔跟指示做唔係你一個人o既事...可能就係你累死全team人...就好似john果度講咁...攻山果陣如果係最後5分鐘有三路夾攻...基本上要完成任務係無問題...當係就係因為係攻山o既時候得兩邊攻擊而任務失敗...所以記住服從命令o既重要性, 但係果次任務失敗o既原因其實係可以避免...因為負責第3邊側擊o既xo同埋毛毛係無對講機同我地對話...當一開始o既時候一走開左...佢地就同我地完全無晒溝通導致果場o既任務失敗...試諗下如果當日佢地兩個係有對講機o既話...我地就可以知道佢地o既情況而作出相應o既改變...戰果就有可能會唔同...雖然果一場可以話係我地戰敗...但係其實我地兩邊攻擊都幾乎可以將敵軍殺清光...就係因為我地都可以係5分鐘前唔比敵人發現下到達到進攻地點...依d就係效率...而可以提升效率o既方法就係多練習...只要多練習...做出黎自然會更好更流暢...

如果你覺得你做到我上面打o既團體合作o既時候...你就可以睇落去...我會係度講講我係wargame場上執行其中兩樣成日做o既任務時候o既做法:

突擊


我首先講講我比較善長o既突擊(陽攻)先...我個人認為當你係場上做攻擊o既角色o既時候你一定要夠勇...勇同死衝係兩樣野黎...勇係當你殺上去o既時候你知道自己係有後路走,唔會一殺出去一定會死果d叫勇...so sir果隻同我講o既勇唔同(佢係死衝)依d遲d再講...講返勇先...我覺得兩個人一齊殺出去o既時候係最好...當你打上去o既時候你o既拍擋就係你o既保命符...你地兩個要互相cover...記住!打得出去就唔好怕死...唔好停係唔應該停o既地方...咩野地方叫唔應該呢...就係無cover或者保護唔到拍擋o既地方...因為你停左係你唔應該停o既地方o既話...你個拍擋係會死o既...你同佢兩個打上去佢死左你都唔會長命...所以你同你o既拍擋係要有默契先可以做到突擊o既效果...但係有時你未必可以有兩個人一齊上咁好...可能有時你需要一個人進行突擊...係之前你要有幾樣野要知...你知道你前方有幾多敵人但對方唔知你係邊...你唔可以係敵人太遠(你出到黎佢都可以慢慢回返神黎射你)...你知道前方環境(有cover)je係後路,當你發覺自己突擊失敗可以留係一個安全o既cover度避下...我自己仲有一個情況下會用突擊...就係同對方對射果陣佢向後徹或者走入cover...依兩種情況都係佢見唔到你...咁我就會上前食左佢...不過新手唔好試...你地會中招...

埋伏
之後係潛行...je係唔比人知o既情況下向敵方逼近或者走到有利自己o既位置...當做依樣野o既時候我會將潛行放係第一位,保護自己第二,殺敵第三...我會將注意力放係地上面睇下邊一d地下上無或者比較才會發出聲音o既野先行...如果當時有人開槍或者係大風令到d樹陏o既話就可以行快d...因為咁樣可以隱藏你自己o既行蹤...當發現敵人但係你未到安全地方唔射...射左佢人地知道你係邊唔射...未到潛行地點唔射...依3點可以睇實際情況黎決定你開唔開槍...記住...要做到忍到手放生敵人係好難...但如果你做到就je係話你又成長左一d...如果同隊友一齊潛行o既話記住保持距離互相cover...如果唔係一掃你地就一齊死晒...我自己潛行o既心得係咁多...想再了解多d就返學校借本gogogo黎睇...狙擊手果本有講...但係你睇完要自己消化下唔好套晒落wargame度...因為情況唔同...
總括我自己打wargame o既心得就係團隊第一,要你上你就要好咁殺,唔好怕死;要你守住就守住...唔好望第二度...用多d對講機...多d同隊伍練習...練多d就死少d...買野唔好買無用o既野,要買真係幫到你增強實力o既野...你唔係打緊機係打緊wargame...相信敵人會叫死...今次就講到依度!!!!多謝你~!!!!!!

沒有留言: