2010年2月22日 星期一

沒有C朗的曼聯,沒有Tommy的SBSH

仲記得上年英超球會曼聯隊中,靠C朗個人之力幫助球會穩奪英超盟主之位。當時人人都將目光放係C朗身上,而曼聯隊中其他隊員就變成為協助C朗攻門o既工具,其他球員o既才能或多或少都被限制。曼聯或被看成為一人足球。到C朗今季離開曼聯,爭標重任重新落係一班年輕新秀身上,依班新秀反而好似無左包袱咁打得更好更有自己風格,繼續保持到曼聯爭標實力。

睇返以往SBSH,將攻擊重心大部份投放係Tommy身上,其他隊員就變成為協助Tommy攻擊o既工具,b隊成員更難可以發揮自己所長,而且亦令到Tommy經常被釘死。而今次0221行動之中,主力Tommy o既缺席,反而令到SBSH o既攻擊重心由一個人分拆成一隊人,b隊隊員o既發揮比之前o既每一次戰鬥都表現得更好,更加主動進攻。戰鬥時戰略變化可以有更大調動空間。如果b隊隊員繼續以依種表現戰鬥,他日再加上Tommy,攻力一定非常強勁。

例行打返少少評語比B隊隊員:

MG-雖然只係戰鬥再朝早幾場就因身體不適要提早走,不過幾場表現都非常稱職,小心身體喇!

XO-今次終於打返一場令人滿意o既戰鬥,雖然有時都仲係淆底獸,不過今次真係改善左好多。

UP-同XO一樣喇,落左個谷底咁耐終於都爬返上黎少少喇,雖然有時都仲係淆底獸,不過今次真係改善左好多。

KO-KEEP得住個進度,繼續努力,不過有時上得太快太前,要留意下其他隊員o既位置。仲有,要繼續收下D火氣,由其係對住其他外來人,不論人地有無錯,都唔應該當面咁樣嘈人,記住:認真去死,認真殺敵,重有最重要係尊重你o既敵人。

錦樺-睇到你o既努力,雖然技術上仲需要慢慢改進,但係我相信你會慢慢跟上我地。

-比起之前,今次走動多左,同埋係B隊中最常用對講機,GOOD JOB!!溝通係好重要。不過係走位上要快D,唔好慢慢行。

好!!打完!!去相!!

開戰前聽一聽導師介紹場地先

今次戰鬥中o既女戰士不知名

XO雙子被當場打死出黎

設計對白:敵人係邊呢?









設計對白:好驚啊....雞子係邊啊.......雞子係依一場雖然冷血無情地不理我o既生死,但係佢最終都以一人之力殺死對方8,9個剩餘o既敵人
打完之後體力用盡
推土機係兩場搶旗戰中以神速完全任務!!!
設計對白:新裝備落場,當然要影返張靚相喇!
設計對白:我夠有咯!!!
標準ko相一張.......
雞子今次表現都唔錯嫁!對辦!!


當然有我份喇!!成日大叫叫到我聲都沙埋.....


雞子個姿勢唔知點解仲係怪怪地咁....
推土機進行死亡突擊前o既一張留影
ko今次心口有大大個勇字!!
xo發現我影相時奇特o既姿勢

雞子&肥仔琛
係咁射,睇下邊個中彈雨
設計對白:嘩!!比你影到係咪要死嫁.....


沒有留言: