2009年5月23日 星期六

相片精華

唔經唔覺依一個學年我地都一齊經歷過唔少戰事同事件,今次小弟精選左一D相出黎留大家回味下!!!(近期兩次唔POST喇自己想睇就去返前面睇)

2009年5月20日 星期三

新宣傳片Story Board john version

若想把你的idea變成真實,請把你的故事變成story board。
以下的是我建議(可修改)







2009年5月18日 星期一

531向阿Ken報復大作戰~!!!(更新於520)

今日阿Ken話打下星期日喎,鳳園唔打得喇,地點未定,有可能係掃管弗街場。火力同517一樣。有興趣請留言比我知。

有興趣人仕: Wai,Tommy,John,雞子,

2009年5月17日 星期日

517可愛大作戰~!!!!!

唉...517行動可以話係送左個老婆比人又死埋個仔(陪了夫人又折兵)去個場都行到死死下,個場仲要係唔好玩。不過小弟開心O既係今日終於叫做係齊人出黎打GAME,雖然唔係全部SBSH成員都有出席,但係一眾新力軍:阿廷,阿琛,梅Ming,XO等人都係度,真係可以話係實踐到我地咁辛苦係邱子文度開WARGAME TEAM最想做到O既野,就係帶你地入黎WARGAME依個活動度。由最開頭我,SO同埋John三個開依個會帶左Tommy同埋雞子兩個打GAME到佢地兩個入隊幫手搞好隊Team再帶埋依家O既阿廷你地入黎,我覺得我地開Team真係無錯。希望阿廷你地會不停咁進步同埋幫我地搞好SBSH,唔好令我地失望,講完去相。咁嬲O既個樣...係喎,Tommy係度喎...我地O既未來...(著軍服就打一打底喇)
新舊前鋒(邊個勁D呢?) 邊個想打我地大佬~!!!邊個~!!!
我係咪好上鏡呢~~呵呵~~
成場GAME都唔笑

爆光啊~!!!影相果個~!!!

大家睇下,AG36吸引到大家O既目光
雞子~!!今日2場GAME殺左6、7個人(越黎越成熟O既埋伏同埋心理)
Gary哥(大家應該都識喇)
Check槍的煙槍們

完喇,望~!!!

2009年5月16日 星期六

2009年5月15日 星期五

2009年5月6日 星期三

517可愛大作戰~!!!!!(更新於512)




集合地點:大埔火車站


時間:9:00am(早餐團)10:30am(正式出發)
8:30am(九龍塘火車站)想自己去或者遲到可以無視依個


火力:一定要1.3下,會有機check槍,過左只可打單發,雞子你D快頻小心會過,大家自己識做喇,唔好搞臭我個名。Tommy最好拎多幾把去做BACKUP。


人數(確定):John,Wai,So,雞子,Tommy,Gary,梅Ming, 森,Ken(1x人)

借槍果d最後聽日星期五借




其他隊友有興趣向John or 雞子報名,有問題打比我:95127336

2009年5月5日 星期二

2009年5月4日 星期一

感謝大家參與openday+晚宴

今年的場地是去年的4倍!

撐起半邊天的梅明

設計對白︰「Openday番來幫手,無難度。」


SBSH新歌︰《4缺1》
當晚也玩得/食得盡興
還要感謝有份參與的阿琛、仁王、阿廷!